środa, 7 grudnia 2011

Stradivarius

Nawet nie wiecie jaki miałam dziś uśmiech na twarzy patrząc w okno w szkole i widzieć padający śnieg <3 Padał i to dość mocno, ale chwilę jakieś 15 minut :) Tak więc pierwszy śnieg już za mną, a u Was też już padał? :)

Byłam dziś na tych testach próbnych.. To była jakaś masakra. Fakt były trudne, ale napisałam je w jakieś 25 minut gdzie było można pisać 90 minut, aż sama się zdziwiłam, że tak szybko mi poszło. Miałam dziś z Histori, WOS'u i Polskiego. Teraz zostało mi czekanie, aż sprawdzą te testy i wystawią oceny, mam nadzieje, że jakieś porządne :)

Po szkole pojechałam do Galerii w poszukiwaniu jakiejś ciekawej bluzki, chodziłam po niej chyba z 2 godziny w jednym sklepie byłam aż 5 razy! bo nie mogłam się zdecydować :) Upatrzyłam sobie fajną kurteczkę w Bershce, ale to nie o tym mowa :) W końcu zawitałam w Stradivariusie i zobaczyłam tam prostą, dość szeroką w ładnych kolorach bluzkę, o to właśnie mi chodziło :) ucieszyłam się jak małe dziecko :)




2 komentarze:

  1. u mnie nie padał ;< chyba że przespałam tą atrakcję gdyż spałam do 12 ;p
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja Ci zazdroszczę, że spałaś do późna bo ja to musiałam o 6 wstać :)

    OdpowiedzUsuń