wtorek, 6 grudnia 2011

retro craze ♥

Z ogromnym bólem brzucha piszę dla Was kolejny post, widzicie jak się Wam poświęcam? :) nienawidzę początku miesiąca, zawsze kiedy dostaję miesiączki tak mnie boli brzuch, że ledwo się z łóżka podnoszę, także dziś w szkole mnie nie było. Jutro mam próbne testy gimnazjalne, muszę trochę się pouczyć bo podobno ocena którą dostaniemy z tych testów będą wpisane jako oceny na półrocze;/ Moim zdaniem jest to trochę głupie, no bo jak wychodzi mi na półrocze np. z Polskiego 5 a napisze test na 3 to już jest zmuła, a podobno te testy mają być ostro trudne, szok.

Dziś na Googlach szukałam nowych mebli do swojego pokoju, i znalazłam coś bardzo ciekawego. Dla niektórych mogą się nie podobać, a dla innych może przypaść do gustu. Ogólnie to nigdy nie lubiłam mebli w stylu RETRO, bardziej wpada mi w oko nowoczesność, ale na Googlach znalazłam świetne fotele zrobione z walizek! świetny pomysł :) Idealnie nadają się do wystroju wnętrz i myślę, że bardziej do tego nowoczesnego :) Ale raczej wątpię, że są wygodne :) a o to kilka zdjęć, ENJOY!




1 komentarz:

  1. Witam Cię ślicznie ;*
    Jeśli mogę Ci pomóc to po prostu ustaw szablon rewelacja, usuń tło, ustaw w zaawansowanych jakiś kolor, inne lub po prostu zmień obrazek tła. w zaawansowanych będziesz miala "tło paska bocznego" i tam zmieniasz. jednak nie wiem czy będzie Ci zbytnio pasować bo u mnie to była masa roboty, dwa tygodnie grzebałam w html a nadal niektóre punkty mi nie pasują ale cóż.. muszę się przyzwyczaić. a o tło paska bocznego chodzi o odległości od posta itp. jednak o tym jest mi ogromnie ciężko odpowiedzieć ponieważ bardzo dużo zmieniałam, i nawet nie pamiętam zbytnio, więc tego trzeba się samemu nauczyć jednak im dłużej popracujesz w html tym lepiej się z tym obeznasz - no a w przyszłości będzie Ci duuuużo łatwiej. co do wyśrodkowanego tekstu, ustaw w tekście bloga (to już w html) komendę text-align: center; - ja musiałam trochę pokombinować gdzie to powstawiać ale to nie jest takie trudne. ja w html zaczęłam grzebać jakieś trzy miesiące temu jak nie wcześniej a nadal jestem cienka. Buziaki Ci ślę!!;*:)

    OdpowiedzUsuń