niedziela, 1 stycznia 2012

Happy new year!

Wczoraj mieliśmy co świętować, musieliśmy pożegnać stary 2011 rok. Jak się bawiliście? ja po prostu świetnie. Wczoraj miały być życzenia i miał byś sylwestrowy outfit, ale nie miałam na to czasu, nadrobie :)
A tak przy okazji to życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku, zdrowia i w ogóle żeby ten 2012 rok był w 100% lepszy od poprzedniego :)Wy też cały czas myślicie o tym, że ten rok może być naszym ostatnim? no bo przecież ma być koniec świata, mi cały czas chodzi to po głowie hehe :) A tak na sam koniec, macie jakieś postanowienia noworoczne? ja mam, a o to króciutka lista:
- rzucę palenie, wezmę się za szkołę, kupię w końcu karnet na siłownie i na solarium, w te wakacje pojadę do Hiszpanii i nie będę denerwować swojego chłopaka hahah :) Opisujcie w komentarzach swoje postanowienia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz