piątek, 16 grudnia 2011

Tymbark ♥

Cześć ! na początku chciałabym Wam wszystkim bardzo podziękować za te wszystkie miłe komentarze. Jest mi bardzo miło jak ktoś komentuję mój post, wtedy wiem, że nie piszę niepotrzebnie i że ktoś ten post czyta. Postaram się odpisać na wszystkie komentarze jak najszybciej :)
Mam taką małą informację dla Was. Postanowiłam,  że w każdą niedziele będę odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze, tak więc jak macie jakieś pytania do mnie to śmiało piszcie, a w niedziele pojawi się post z Waszymi pytaniami i moimi odpowiedziami :) A jeśli nie chcecie czekać, ani tu pisać to zapraszam na mojego Fromspring'a http://www.formspring.me/Maryannebloggs

Dziś miałam w szkole Wigilie klasową, było na prawdę super, zrobiłam też dużo zdjęc, ale to już później Wam pokaże jak znajdę więcej czasu, teraz idę ogarnąć swój pokój i lecę oglądać Trudne sprawy :) Pa;**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz